Պէյրութի պայթումին հետեւանքով զոհուած է քոյր Սոֆի Խոսրովեանը... Սենոր Հասրաթեանը լքեց իր պաշտօնը... Պէյրութի պայթում. «Խորհրդաւոր» բեռ... եւ կարեւոր տուեալներ անյայտ պատճառներով Լիբանան հասած Rhosus նաւուն մասին... Լիբանանի Հայութիւնը Պիտի Վերականգնի Համազգային Զօրակցութեամբ...
«Հայ եկեղեցւոյ պատմութիւն» դասանիւթի թեմա. «Մօտեցումը տարակուսելի է». Տէր Եսայի Արթինեան
«Հայ եկեղեցւոյ պատմութիւն» դասանիւթի թեմա. «Մօտեցումը տարակուսելի է». Տէր Եսայի Արթինեան
05 Յուլիս 2020 , 12:00

Tert.am  կայքէն կը կարդանք.


«Մենք կ'ակնկալենք, որ այս հարցը կը վերանայուի եւ «Եկեղեցւոյ պատմութիւն» առարկան մեր դպրոցներուն մէջ կը դասաւանդուի»  ըսած է Արարատեան Հայրապետական Թեմի տեղեկատուական բաժնի հոգեւոր համակարգող՝ Տէր Եսայի քահանայ Արթենեանը:

«Առարկան շատ կարեւոր է ազգային ինքնութեան, հոգեւոր բարոյական կրթութեան, անձի ինքնահաստատման, ազգային արժէքները ճանաչելու, ապրելու եւ բարոյական կերպար կերտելու գործին: Այս առումով մեր ցանկութիւնն է, որ առարկան մնայ եւ դասաւանդուի»:

Տէր Եսայի Արթինեան ընդգծած է, որ առարկան դպրոցներուն մէջ դարձած է սիրելի առարկաներէն մէկը, հնարաւոր է, որ որոշակի բովանդակային շտկումներու կարիք ունենայ, սակայն առարկան կարեւոր առաքելութիւն ունի՝ երեխաներուն մէջ ձեւաւորելու ազգային ինքնութեան գիտակցութիւնը:

Դիտարկման, որ առարկայի վերաբերեալ հակասական կարծիքներ կան, որոշ ծնողներ դէմ արտայայտուած էին, որ երեխաները դպրոցը կրնան «Հայր մեր» աղօթքը սորվիլ եւ դասի ընթացքին աղօթել, քահանան նշեց, որ «դասաժամին երբեք աղօթքը պարտադրուած չէ եղած, սակայն որեւէ սարսափելի կամ դատապարտելի բան չկայ անոր մէջ, երբ մարդը «Տէրունական» աղօթքը աղօթէ: Եթէ ծնողքը կամ երեխան դէմ են՝ կրնան չաղօթել, աղօթքը պարտադրուած չէ»:

Հարցին, թէ առարկայի միաձուլումը այլ առարկայի հետ հնարաւո՞ր է, որ ծնողներու որոշ մասի հակասական կարծիքներու պատճառով է, թէ այլ միտում կը տեսնէ, Տէր Եսայի Արթենեան պատասխանեց.

«Յստակ չեմ կրնար ըսել, կ'ուզեմ հաւատալ, որ կը փորձեն լաւագոյն ճանապարհը ընտրել եկեղեցւոյ առարկան բովանդակային մատուցելու առումով: Սակայն այդ ձեւակերպումները եւ մօտեցումները տարակուսելի են, եթէ արդէն կար առարկան դպրոցին մէջ դասաւանդելու 15 տարուայ աւանդոյթ, կային ձեւաւորուած աւանդոյթներ, ակնկալիքներ եւ յստակ արդիւնքներ, ինչո՞ւ վերանայիլ եւ ձեւափոխել»:

Ան նշեց, որ առարկային մէջ ներկայացուած է ոչ միայն հայ եկեղեցւոյ պատմութեան, այլեւ այլ կրօններու եւ եկեղեցւոյ պատմութեան մասին տեղեկութիւններ, բնականաբար, ոչ այն ծաւալով, ինչպէս որ ներկայացուած է հայ եկեղեցւոյ պատմութիւնը:

«Առարկային մէջ կան տեղեկութիւններ կրօնական տարբեր ուղղութիւներու եւ քրիստոնէական տարբեր եկեղեցիներու մասին: Ներառուած է նաեւ հայ եկեղեցւոյ պատմութիւն առարկան, քանի որ հայաստանաբնակ երեխաներու մեծ մասը հայ եկեղեցւոյ զաւակներ են, այդտեղ ի՞նչ խնդիր կրնայ ըլլալ»:

Հարցին, թէ կարծիքներ կան, որ առարկան կրնայ ներառուիլ «Հայոց պատմութիւն» առարկայի մէջ, Տէր Եսայի Արթենեան, նշեց, որ կրթութեան ոլորտի մասնագէտները աւելի յստակ կը ձեւակերպեն, թէ ինչպէ՞ս կը պատրաստուին առարկան մէկ այլ առարկայի մէջ ներառել, սակայն հարցը այն է, թէ գործնականօրէն որքանո՞վ այդ հնարաւոր է. «Հայ եկեղեցւոյ պատմութիւնը կարելի չէ նոյնականացնել հայ ժողովուրդի պատմութեան առարկայի բովանդակութեան հետ: Այն պարզ պատճառով, որ որքան ալ հայ եկեղեցւոյ պատմութիւնը եւ ժողովուրդի պատմութիւնը միահիւսուած եւ անբաժան են, սակայն առարկայի բովանդակային դասաւանդման առումով խնդիրները տարբեր են»:

Արթենեան նշեց, որ Մայր Աթոռ եկեղեցին եւ եկեղեցի-պետութիւն յանձնախումբը խնդիրին վերաբերեալ պաշտօնական յայտարարութիւններ դեռեւս կ'ընեն, յատկապէս երբ եկեղեցին վաղուց յայտնած է իր վերաբերմունքը առարկայի վերաբերեալ:

 

Նիւթը ՝ «Թերթ.ամ» կայքէն

Լրահոս
Ամենաընթերցուած
Օրվա
Շաբաթվա
Ամսվա
One of the world's oldest civilizations, Armenia once included Mount Ararat, which biblical tradition identifies as the mountain that Noah's ark rested on after the flood. It was the first country in the world to officially embrace Christianity as its religion (c. A.D. 300).In the 6th century B.C. , Armenians settled in the kingdom of Urartu (the Assyrian name for Ararat), which was in decline. Under Tigrane the Great (fl. 95–55 B.C. ) the Armenian empire reached its height and became one of the most powerful in Asia, stretching from the Caspian to the Mediterranean seas. Throughout most of its long history, however, Armenia has been invaded by a succession of empires. Under constant threat of domination by foreign forces, Armenians became both cosmopolitan as well as fierce protectors of their culture and tradition. Over the centuries Armenia was conquered by Greeks, Romans, Persians, Byzantines, Mongols, Arabs, Ottoman Turks, and Russians. From the 16th century through World War I, major portions of Armenia were controlled by their most brutal invader, the Ottoman Turks, under whom the Armenians experienced discrimination, religious persecution, heavy taxation, and armed attacks. In response to Armenian nationalist stirrings, the Turks massacred thousands of Armenians in 1894 and 1896. The most horrific massacre took place in April 1915 during World War I, when the Turks ordered the deportation of the Armenian population to the deserts of Syria and Mesopotamia. According to the majority of historians, between 600,000 and 1.5 million Armenians were murdered or died of starvation. The Armenian massacre is considered the first genocide of the 20th century. Turkey denies that a genocide took place and claims that a much smaller number died in a civil war.read more: Armenia: Maps, History, yerevanvideo.com Geography, Government, Culture